دوخت لباس محلی اصفهان

یکی از جذابیت های پوشش های محلی، نمایش دادن اصالت و قدمت فرهنگ یک منطقه ی جغرافیایی است. هنوز هم با امروزی شدن سبک پوشش درجوامع مختلف سبک و سیاق لباس های محلی فراموش نشده اند. گالری دیبا با 20 سال سابقه ی درخشان در زمینه ی دوخت انواع لباس محلی با تنوع بالا و طراحی منحصر بفرد توانسته نماینگر شاخص فرهنگ قومیت های مختلف شود. این گالری با بکارگیری کادری مجرب و با بهره گیری از دستگاه های دوزندگی پیشرفته، لباس های زیبای محلی اقوام مختلف را با کیفیتی بالا دوخته و عرضه می کند. طراحی زیبا و ظرافت در دوخت این لباس های محلی زیبا گالری دیبا راجز یکی از بهترین تولیدکنندگان لباس محلی زنانه اصفهان به طرفداران این هنر شناسانده است. تلفیق هنر و فرهنگ انواع  قومیت در دوخت انواع لباس های تولیدی گالری دیبا برای همگان کاملا محسوس می باشد.

دوزنده لباس محلی اصفهان

لباس محلی یکی از پوشش های دلنشین و در عین حال جذاب در بین طرفداران این نوع لباس و دیگر افراد می باشد. ظاهر ودوخت این لباس ها بسیار چشمگیر و خاص می باشد بنابراین گالری دیبا بهترین دوزنده لباس محلی بختیاری اصفهان با در نظر گرفتن این موضوع، متدهای جدید و خاصی را بروی این لباس ها جهت تزئین و زیبا تر شدن آنها اعمال کرده است. هنر سنگدوزی و گلدوزی ، یراق دوزی و عثمان دوزی همچنین پولک دوزی بروی این لباس ها نمای زیباتری به آنها بخشیده است همچنین در کنار این هنرهای تزئینی استفاده از پارچه های مرغوب با رنگ های زیبا و متنوع و شاد سبب جذابیت دوچندان این لباس ها شده است.

گالری دیبا جهت دوخت انواع لباس محلی آماده ی خدمت رسانی می باشد. دوزندگان ماهر و مجرب گالری دیبا، نهایت ظرافت را در دوخت لباس های تولیدی خود بکار می برند تا نتیجه ی نهایی بسیار زیبا و با کیفیت بدست بیاید. گالری دیبا در نظردارد جهت رضایت کامل مشتریان خود از نقطه نظرات و ایده ای آنها نیز استفاده کند. قبول سفارش از سراسر کشور امکان پذیر می باشد بنابراین افراد با مراجعه به سایت دیباکده و با مشاهده ی نمونه دوخت لباس های محلی این گالری می توانند جهت تهیه و دوخت هرلباسی با هر مدلی که مدنظر دارند با ما در تماس باشند و سفارش خود را ثبت کنند و در سریعترین زمان ممکن دریافت نمایند. کسب رضایت مشتریان اولین هدف گالری دیبا می باشدکه تا کنون در این خصوص موفقیت شایانی بدست آورده است. تنوع در رنگ و طرح پارچه های مختلف باعث شده این سبک پوشش های محلی و قومی گستردگی پیدا کنند و جوابگوی انواع سلیقه ها و ایده ها شوند.

دوزندگی لباس محلی اصفهان

اغلب دورندگان لباس در طراحی و دوخت لباس های امروزی فعالیت دارند و دوخت و ارائه ی پوشش های محلی و سنتی کمتر مشاهده شده است نا گفته نماند دوخت لباس های محلی باید با رعایت اصول فرهنگی و تابع رسم و رسوم آن منطقه صورت بپذیرد تا بتواند نماینگر فرهنگ آن منطقه بشود که گالری دیبا با استفاده از بهترین طراحان و دوزندگان ماهر و زبردست در زمینه ی طراحی و دوخت انواع لباس محلی فعالیت چندین ساله و موفقیت آمیزی داشته است و این امکان رابرای افراد فراهم آورده تا لباس محلی دلخواه خود را سفارش و دریافت نمایند.

دوخت این لباس ها نیاز به خلاقیت و ایده های فراوان و متنوعی دارد که مانع تکرار ی بودن  وحالت یکنواختی یک مدل شود از این رو گالری دیبا برای تحقق این امر از کادری خلاق و هنرمند بهره گرفته است. لباس محلی زنانه اصفهان که توسط این دوزندگان طراحی و تولید می شود تلفیقی از هنر و فرهنگ یک مرز و بوم می باشد اما برای تنوع بیشتر سعی شده تا متدهای بروز هم در طراحی آن گنجانده شود تا زمینه ای برای آشنایی با فرهنگ و اصالت برای نسل جدید فراهم شود.

گالری دیبا با طراحی و دوخت و فروش لباس محلی اصفهان آماده ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز خود می باشد و تولیدات خود را با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می دهد. این گالری انواع لباس محلی را در سایز های مختلف و برای افراد مختلف از کودک تا بزرگسال طراحی و عرضه می کند بنابراین افرادی که مایل هستند لباس خود و فرزندشان با هم هماهنگ باشند می توانند با سفارش به گالری دیبا از طریق سایت و دیگر راه های ارتباطی با این گالری ، لباس مدنظرخودرا دریافت نمایند.

دوخت لباس مجلسی اصفهان

گالری دیبا یکی از بهترین دوزندگان لباس محلی و مجلسی در اصفهان می باشد که سابقه ی بسیار درخشانی در زمینه ی طراحی و دوخت انواع این لباس ها در کارنامه ی خود دارد. دوخت انواع لباس های مجلسی و محلی از قومیت های مختلف در این گالری انجام می گیرد. انواع لباس دوخته شده توسط این گالری با استفاده از بهترین پارچه ها و متریال ها می باشد. گالری دیبا تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا بتواند با استفاده از متد های بروز و تلفیق آن با قدمت نوع طراحی لباس های محلی ، لباس های زیبا و خاص را تولید و عرضه کند. استفاده از هنرهای تزئینی بروی لباس ها با پارچه های رنگین و چشم نواز از ویژگی های لباس های محلی و مجلسی گالری دیبا می باشد. خلاقیت بکارگرفته شده در طراحی و دوخت این لباس ها بسیار جذاب می باشدو همین امر سبب شده تا این گالری از محبوبیت چشمگیری در بین طرفداران خود برخوردار باشد. دوزندگان و طراحان ماهر در این گالری با بهره گیری از ایده ها و سلایق مختلف افراد توانسته اند لباس هایی با ظرافت و زیبایی هرچه تمام تر تولیدو عرضه کنند. به علت خاص بودن مدل و طرح لباس های محلی و مجلسی در صورت نیاز به تعمیر، باید مهارت لازم را دارا بود تا بتوان لباس رابا ظرافت تمام تعمیر کرد از این رو گالری دیبا با استفاده از مهارت خیاطان با تجربه ی خود، بهترین تعمیرلباس محلی اصفهان را انجام می دهد. تعمیرات انواع لباس محلی و مجلسی با هرمدلی در این گالری پذیرفته می شود و در کمترین زمان ممکن بدست مشتری رسانده  می شود. لباس های مجلسی و محلی بخاطر اهمیت و ارزشی که دارند بهتر است بخوبی نگهداری شوند در غیر اینصورت برای رفع ایراداتی که ممکن است برای این نوع لباس ها پیش آید باید تعمیر آن را به کسانی سپرد که در این زمینه دارای تجربه و مهارت لازم می باشند.

دوخت لباس زنانه اصفهان

گالری دیبا مفتخر است طی سالها کسب تجربه در زمینه ی طراحی و دوخت انواع لباس محلی و لباس زنانه، یکی از بهترین برند های شناخته شده در بین طرفداران خود باشد. گالری دیبادقت و ظرافت و خلاقیت را لازمه ی فعالیت خود می داند بنابراین می توان گفت همین امر باعث موفقیت روز افزون این گالری شده است. دوخت لباس زنانه با هر مدل و طرح و پارچه ای توسط بهترین طراحان و خیاطان در این مجموعه انجام می شود. کیفیت در نوع دوخت و مرغوبیت در پارچه های مورد استفاده باعث شده لباس هایی که توسط این گالری تولید شده است با گذشت سالها هنوز هم ازکیفیت اولیه همچنین ظاهر زیبا و جذاب برخوردار باشد.

لباس های زنانه ی مجلسی و محلی عمدتا” از چند تکه تشکیل شده اند که هرکدام می تواند مکمل هم باشند و در مجموع یک لباس را شکل بدهند. لباس های محلی بختیاری و قشقایی از نمونه لباس هایی می باشند که تکه های بیشتری در برمی گیرند بنابراین برای اینکه از علت وجود این تکه ها در لباس درک بهتری داشته باشیم باید آنها را شناخت تا بتوان نسبت به ارزش و اهمیت هر تکه در لباس طرح و مدلی پیاده کرد و زیبایی ظاهر لباس را دوچندان کرد.

استفاده از هنرهای تزئینی برای نمابخشی و جلوه ی بیشتر لباس های زنانه تاثیر بیشتری در جذابیت این لباس ها می گذارد بطوری که می توان گفت این لباس ها ارزش بیشتری می گیرند از جمله این هنرهای تزئینی اعمال شده بر روی این لباس ها می توان به گلدوزی، پولک و سنگدوزی و یراق دوزی اشاره کرد که هرکدام در نوع خود دارای زیبایی خاصی می باشند حتی این هنرها بصورت تلفیقی در کنارهم مورد استفاده قرار می گیرند که جلوه ای بی نظیر به لباس می بخشند. گالری دیبا  بهترین مرکز فروش لباس محلی اصفهان می باشد که تمام تولیدات خود رابا بهترین کیفیت و زیبایی به مشتریان عرضه می دارد.